Naujienos
Dėkojame kultūros savanoriams


Daugelyje Rasienių rajono kultūros centro renginiuose galite pamatyti jaunus žmones apsivilkusius raudonomis maikutėmis ant kurių parašyta SAVANORIS. Taip, tai mūsų šviesuoliai ir geradariai, kurie savo jaunatviška energija prisideda prie rajono kultūrinės veiklos.

 

SAVANORIS – tai bet kokio amžiaus žmogus, kuris skiria savo laiką, žinias, patirtį ir energiją naudingam darbui ir negauna už tai piniginio atlygio.

Lietuvoje vis daugiau žmonių pasirenka visuomenei naudingą darbą negaudami jokio materialinio atlygio. Ir po truputėlį iš didmiesčių plečiasi į mažuosius regionų miestelius ir kaimus.

Savanoriaujantis jaunimas kartu gauna asmeninę naudą:

  • padeda jaustis reikalingu;
  • padeda įgyti vertingų įgūdžių ir savybių, naudingų realizuojant savo lūkesčius;
  • suteikia galimybę susirasti naujų draugų;
  • suteikia galimybę turiningai praleisti laisvalaikį;
  • leidžia išbandyti save naujose situacijose;
  • skatina komunikabilumą, išmokstama bendrauti ir dirbti komandoje;
  • suteikia neoficialaus ir neformalaus mokymosi galimybių;
  • išmokstama valdyti krizines situacijas;
  • įgaunama organizacinių įgūdžių;
  • suteikia galimybę į pasaulį pažvelgti iš kitos perspektyvos.¹

Be asmeninės naudos savanoriavimas turi didelę reikšmę visuomenei:

  • stiprina socialinę, kultūrinę, aplinkosaugos bei švietimo sritis;
  • puoselėja visuomenines vertybes;
  • ugdo pilietiškumą;
  • skatina humaniškumą ir toleranciją;
  • teikia ekonominę ir politinę naudą;
  • nepakeičiama pagalba force majeure atveju.

Norinčius prisijungti prie Rasienių rajono kultūros centro savanorių komandos, susisiekite el. pašu kultura@raseiniai.lt

 

Nuotraukose - Raseinių rajono kultūros centro savanoriai iš neseniai praūžusios Užgavėnių šventės, kurie atsakingai koordinavo vaikų kiemelį. AČIŪ, kad esate kartu su mumis.

 

 

Raseinių rajono kultūros centro informacija

Nuotraukos A. Norkaus 

 

¹ Savanorystė Lietuvoje. Kas? Kaip? Kur? http://www.3sektorius.lt/docs/Kas_kaip_kur_2013-01-15_14_56_14.pdf